naar Curacao!! - Reisverslagen van Anneleen Haase - WaarBenJij.nu naar Curacao!! - Reisverslagen van Anneleen Haase - WaarBenJij.nu

naar Curacao!!

Ha,

Leuk dat je komt kijken op mijn reisdagboek. Je hoopt natuurlijk heel veel rare foto's te spotten enzo.. (maar die zet ik er lekker niet op ;-)

Veel mensen vonden het leuk om op de hoogte te blijven, daarom heb ik besloten om jullie via een site op de hoogte te houden. Is voor mij wat praktischer en bovendien loop ik dan niet het risico dat ik iemand vergeet. En dan lijkt het net alsof ik een wereldreis maak, in plaats van vier weken chillen in de zon :).

Laat je nog even een reactie achter? Blijf ik ook nog een beetje van jullie op de hoogte.

Liefs,
Anneleen

Recente Reisverslagen:

17 November 2011

Weer terug op Nederlandse bodem - 17 november

16 November 2011

Lest best!

06 November 2011

Nog 1.5 week! - 5 november 2011

31 Oktober 2011

Bijna op de helft!

26 Oktober 2011

Het begin van onze stage en vanalles meer!
Anneleen

Actief sinds 17 Okt. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12973

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2011 - 17 November 2011

naar Curacao!!

Landen bezocht: