Weer terug op Nederlandse bodem - 17 november - Reisverslag uit Yaren, Nauru van Anneleen Haase - WaarBenJij.nu Weer terug op Nederlandse bodem - 17 november - Reisverslag uit Yaren, Nauru van Anneleen Haase - WaarBenJij.nu

Weer terug op Nederlandse bodem - 17 november

Door: anneleenopcuracao

Blijf op de hoogte en volg Anneleen

17 November 2011 | Nauru, Yaren

Ha allemaal. Ik ben weer terug op Nederlandse bodem. Vanmorgen om half 7 zijn we geland op Schiphol. Koud man! Wat een kikkerlandje. Haha, kwam ik aan met een legging en schoentjes. Brr… Ik val een beetje in een gat, maar het is toch ook wel weer fijn om thuis te zijn. We hebben een goede vlucht gehad, het ging allemaal heel snel. Ook bij de douane op Curaçao. Als je het eiland op wilt, doen ze moeilijk, maar als je terug wilt, geven ze je het liefst een trap na ;). Nee hoor, dat is ook weer overdreven, maar ze deden nu lang niet zo moeilijk als op de terugweg. Alleen de drugscontrole is erg streng: met van die honden gaan ze langs je bagage enzo. Zelfs toen we terug waren in Nederland moesten we weer uitgebreid door de controle. Blijkbaar wordt er toch nog heel veel drugs gesmokkeld van en naar Curaçao. Maar goed, ik ga mn winterkleren tevoorschijn halen, mn jetlag wegwerken (ik heb vannacht in het vliegtuig werkelijk geen oog dichtgedaan en ben nu al ruim 24 uur wakker), en wennen aan minimaal 30 graden temperatuursverschil.

Voordat ik jullie ga ‘verlaten’ heb ik nog iets leuks. We hebben afgelopen zaterdag namelijk een fotoshoot gedaan op het strand, met een echte fotografe. Erg leuk. We hebben een CD meegekregen met maar liefst 94 foto’s. Een aantal foto’s staan op haar weblog. Voor degene die benieuwd is: http://www.photoflashme.blogspot.com/. Moet je wel even naar beneden scrollen, je ziet eerst een aantal babyfoto’s. Was echt super leuk zo’n shoot. Dan heb je – naast de ‘gewone’ vakantiefoto’s – ook een aantal mooie foto’s als herinnering. Ik kon dat jullie alleen niet vertellen omdat ik Johan wilde verrassen;). Schattig he:p.

Nou, dat was het hele Curaçao avontuur dan. Pfft.. wat is het snel gegaan, ongelooflijk! Nu kan ik nog even bijkomen, genieten van alle herinneringen en vanaf maandag weer volop aan de bak! Tot spreeks allemaal.

Liefs,
Anneleen

  • 17 November 2011 - 12:54

    Gerieke:

    Welkom terug! Hiii die fotoshoot is echt súperleuk! Jaloers! Wat zie je er lekker zomers bruin uit zeg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anneleen

Actief sinds 17 Okt. 2011
Verslag gelezen: 2558
Totaal aantal bezoekers 12960

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2011 - 17 November 2011

naar Curacao!!

Landen bezocht: